BSO

Hoera, vandaag ga ik naar de BSO!
Dat horen we graag; kinderen die het fijn vinden om naar de BSO te gaan!Onze BSO heeft de vrolijke naam Pompidoe en daar brengen kinderen na schooltijd of in vakanties leuke vrije tijd door!

Wat doen we op Pompidoe?
Bij Pompidoe hebben we geen televisie of spelcomputers. Wel hebben we plek om volop creatief aan de slag te gaan, te timmeren aan de werkbank, te bouwen met lego of Kapla, buiten te sporten of te spelen, of lekker te fantaseren in de poppenhoek of met de auto’s.Kinderen die even helemaal niet mee willen doen aan een activiteit, kunnen ook best even niks doen, er is altijd een keus. In elk geval zijn er elke middag 1 of 2 georganiseerde activiteiten.

Ziezo, Okido, Sowieso
Onze jongste kinderen in de leeftijd van 4 jaar tot 5,5 jaar, verblijven in de groep Ziezo. In die groep zijn veel hoekjes die doen denken aan het dagverblijf zodat de overgang niet zo groot is, maar er is natuurlijk ook ruimte om een spelletje aan tafel te doen of te knutselen met je vriendjes.

In Okido krijgen de kinderen van 5,5 jaar tot 7,5 jaar alle ruimte om dát te doen waar je na schooltijd zin in hebt.

De oudste kinderen v.a. 7,5 jaar hebben hun eigen ruimte in Sowieso, zodat ook zij zich niet hoeven te vervelen.

Wat moet ik doen om mijn kind aan te melden?
Vul op onze website: www.bsolombardijen.nl het aanvraagformulier voor een rondleiding in.
Brigitte Kapsenberg, de locatiemanager van Pompidoe neem dan contact op om een afspraak te maken.
U en uw kind kunnen dan met eigen ogen zien waarom de kinderen zo graag naar de BSO van Pompidoe gaan.
Wacht niet te lang met het maken van de afspraak, sommige dagen kunnen snel vol zijn.
Op onze site staat ook het inschrijfformulier, dat kunt u invullen als u ook zonder rondgeleid te zijn al weet dat Pompidoe óók voor uw kind “the place to be” is!